One stop for all your Hair Transplant and Cosmetic Surgery needs in Turkey Get A Free Consultation

PRP Tedavisi

PRP tedavisi olması gereken protokol dikkate alınarak uygulandığında; saç dökülmelerinin azalması/durması, ince ve cansız saçların daha sağlıklı, güçlü ve parlak bir yapıya kavuşması ve yeni saçların çıkması gibi sonuçlar ilk seanstan 2 hafta sonra gözlemlenmeye başlar.

2. ay itibariyle optimum düzeye ulaşır ve iyileşme etkisi aya kadar devam eder.

Uygulaması oldukça kolay, tedavi sonuçları oldukça tatmin edicidir.

Alopesinin (saç dökülmesi) nedenlerinin doğru teşhis edilmesi tedavi açısından son derece önemlidir. Başarılı tedavi ancak doğru tanı ile mümkündür. Saç dökülmesinin çeşitli nedenleri olabilir; beslenme yetersizliği, troid, yumurtalıklara bağlı rahatsızlıklar ve psikojenezik rahatsızlıklar bunların ana sebepleridir. Bu gibi durumlarda PRP tedavisi ile kesin sonuçlar almak mümkün değildir, öncelikle bu rahatsızlıkların tedavisi şarttır.

Foliküler rejenerasyon tedavisi saç dökülmelerine karşı sinerjik bir etki yapar ve saç köklerinin oluşmasına, güçlenmesine katkı sağlar. PRP tedavisinin mikroiğneleme ve mezoterapi tedavileri ile kombinasyonu başarı oranını daha çok arttırır.

Etkisi ne kadar sürede gösterir?

Saçların yeniden çıkması ve var olan saçların kalınlaşması, ilk seanstan 1-2 ay sonra net olarak gözlenmektedir.

Ancak asıl sonuç 6 ay içerisinde optimum düzeye ulaşmaktadır.

Eğer saçlar çok ince ise aşırı dökülme ve açılma var ise ikinci seans 2-3 hafta sonra önerilir.

Yine, tedavi sonrasında ise koruma amaçlı yılda 1 seans yapılması önerilir.

Riski var mıdır?

Oldukça güvenilir bir yöntemdir, uzman hekim tarafından protokole uygun bir tedavi yapıldığında herhangi bir risk oluşmaz. Ayrıca hastanın kendi kanı kullanıldığı için alerji, uyumsuzluk gibi herhangi bir yan etki de meydana gelmez. Hastanın kanı steril PRP tüpleri ve steril kit ekipmanları aracılığıyla alınır, ayrıştırılır ve hastaya geri verilir.

Formu Doldurun